• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Inkasso -samlingslån omöjligt?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Kunde inte tro mina ögon. Först ett mail från Sambla: Grattis till ditt nya lån. (Ja ja standard tänker jag). Sen: Mail från Brocc. Ditt lån är utbetalt och syns på ditt kontonummer 1-2 dagar.

Det gick!

2021 here i come!!!!!

Håller tummarna för alla som vill komma på rätt fot!!!
Grattis!
Vad fick du för ränta?
 

ANG

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
25 Januari 2020
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Usel ränta. 10% Men jag kommer ner sjukt mycket i månadskostnad som jag kan stoppa på ett sparkonto. Axactor skulden har typ 30% ränta, Norwegian 20% och klarna är väl nåt liknande så oavsett är det betydligt bättre.

min planer att lösa alla skit lån/krediter, bita ihop och betala till brocc fram till sommaren när nya deklarationen är klar och då se om jag lösa lånet och få bättre villkor någon annanstans.

från att betala typ 14.000 i månaden till 2700 hos brocc och 2000 till entercard. Kommer göra STOR skillnad.
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Usel ränta. 10% Men jag kommer ner sjukt mycket i månadskostnad som jag kan stoppa på ett sparkonto. Axactor skulden har typ 30% ränta, Norwegian 20% och klarna är väl nåt liknande så oavsett är det betydligt bättre.

min planer att lösa alla skit lån/krediter, bita ihop och betala till brocc fram till sommaren när nya deklarationen är klar och då se om jag lösa lånet och få bättre villkor någon annanstans.

från att betala typ 14.000 i månaden till 2700 hos brocc och 2000 till entercard. Kommer göra STOR skillnad.
Absolut!! Din resa mot bättre krediter har bara börjat efter sommaren ny ansökan och ännu lägre ränta, snyggt jobbat!!
 

Tuffatider

Viktig medlem
Poäng: 206
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
74
Poäng
206
Kunde inte tro mina ögon. Först ett mail från Sambla: Grattis till ditt nya lån. (Ja ja standard tänker jag). Sen: Mail från Brocc. Ditt lån är utbetalt och syns på ditt kontonummer 1-2 dagar.

Det gick!

2021 here i come!!!!!

Håller tummarna för alla som vill komma på rätt fot!!!
Grattis och en GOD JUL!
 

ANG

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
25 Januari 2020
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Käääänslan!!!!
Fick mitt lån utbetalt idag. Löst bort så mycket små skit som bara kostar pengar i höga räntor. Betalat 2 inkassokrav. Betalat 2 månader som jag låg efter med elen. Löste skulden hos Axactor som dessutom ringde 10 min efter och ville erbjuda aoutogiro, att du kunna säga -du jag löste precis HELA skulden!!!!!
Ska bli så skönt att ha pengar kvar, slippa kravbrev, påminnelser och fundera på hur fasiken pengarna ska räcka heeela månaden!

I’m back!
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Käääänslan!!!!
Fick mitt lån utbetalt idag. Löst bort så mycket små skit som bara kostar pengar i höga räntor. Betalat 2 inkassokrav. Betalat 2 månader som jag låg efter med elen. Löste skulden hos Axactor som dessutom ringde 10 min efter och ville erbjuda aoutogiro, att du kunna säga -du jag löste precis HELA skulden!!!!!
Ska bli så skönt att ha pengar kvar, slippa kravbrev, påminnelser och fundera på hur fasiken pengarna ska räcka heeela månaden!

I’m back!

Fyfan vilken skön känsla!! Fattar den. Stort,stort grattis! Håll i detta nu.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Käääänslan!!!!
Fick mitt lån utbetalt idag. Löst bort så mycket små skit som bara kostar pengar i höga räntor. Betalat 2 inkassokrav. Betalat 2 månader som jag låg efter med elen. Löste skulden hos Axactor som dessutom ringde 10 min efter och ville erbjuda aoutogiro, att du kunna säga -du jag löste precis HELA skulden!!!!!
Ska bli så skönt att ha pengar kvar, slippa kravbrev, påminnelser och fundera på hur fasiken pengarna ska räcka heeela månaden!

I’m back!


Fan va skööööönt jag som väntat snart 6 månader för o lösa samma här ... imon efter en ff försvinner hoppas jag nåt händer i betyget då kan jag köra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp